Як і де отримати ЕЦП

Що таке ЕЦП?

Класичне визначення поняття Електронний Цифровий Підпис (скорочено ЕЦП) говорить: це реквізит електронного документа, призначений для захисту даного електронного документа від підробки, отриманий в результаті криптографічного перетворення інформації з використанням закритого ключа електронного цифрового підпису, що дозволяє ідентифікувати власника.

Якщо говорити простіше, то ЕЦП, по суті - цифровий аналог власноручного підпису людини на документі. ЕЦП має ту ж юридичну силу, що і ваш підпис ручкою на папері.

Як виглядає ЕЦП?

ЕЦП - це файл, який містить електронний ключ в зашифрованому вигляді. Файл може бути збережений на флешку, або на будь-який інший носій даних (в телефон, на диск комп'ютера).

З його допомогою підтверджується особистість людини, який підписує документи в електронному вигляді або користується послугами онлайн-сервісів.

Де взяти ЕЦП?

в Україні ЕЦП можна отримати в спеціальних установах - А кредитованихЦентрax Сертіфікаціі Ключів (АЦСК). Основна умова видачі цифрового підпису - фізична ідентифікація людини та її документів.

Тому, в більшості випадків, за ЕЦП доведеться сходити в найближчий до вас АЦСК.

Однак, якщо ви - клієнт Приватбанку , вважайте, що вам пощастило, адже банк і так вже ідентифікував вас і ваші документи при укладанні договору і видачі банківської карти. Тому ходити вам нікуди не доведеться, отримуйте ЕЦП онлайн за допомогою Приват24! Процедура ця - безкоштовна, проста і швидка.

Ось покрокова інструкція, як отримати ЕЦП клієнтам Приватбанку:

  1. Перейти на сторінку АЦСК Приватбанку 👉 https://acsk.privatbank.ua/key і увійти використовуючи Приват24 (логін+пароль або через мобільний додаток);
  2. Перевірити правильність внесених у таблицю персональних даних. Якщо потрібно, додати дані, що відсутні.
  3. Обрати пароль для файлу підпису.
  4. Підтвердити свї наміри з допомогою смс.
  5. Зберегти файл і користуватися ним там де це необхідно.

Ось тут записали на выдео весь процес 👀  https://youtu.be/q6ywCdVcCus

Всі ЕЦП від АЦСК Приватбанку мають термін дії 1 рік. Через рік необхідно буде згенерувати новий ключ.

Отримання електронного підпису в податковій

Ще один простий і безкоштовний спосіб отримати електронний підпис - звернутися в АЦСК ІДД Державної Податкової Служби України.

З мінусів тут тільки те, що потрібно з'явитися особисто. Але зате:

 

Отримання електронного підпису в ДПС:

Вам потрібно відвідати один з центрів ІДД 👉 https://acskidd.gov.ua/etrusted-services (вкладка & ldquo; Пункти обслуговування & rdquo;) і принести з собою:

  1. Чисту флешку.
  2. Заповнену заяву.
  3. Паспорт громадянина України та його завірену * & nbsp; копію (якщо у вас паспорт-книжечка, то 1,2 сторінка, сторінки прописки і сімейного стану, якщо вони заповнені. Копія ID картки з двох сторін, якщо у вас паспорт нового зразка). < li> ІПН і його завірену копію.

* ☀️Засвідчити копію можна, власноруч написавши на ній "згідно з оригіналом" і проставивши ваші підпис, прізвище та ініціали, і поточну дату.

Заява та зразок його заповнення можна завантажити тут 👉  https://acskidd.gov.ua/fiz_osoba. Як правило, процес отримання ЕЦП в Податковій проходить швидко, займає від 15 до 30 хвилин.

Є й інші способи отримати ЕЦП в Україні, але всі вони не тільки вимагають особистої присутності, але і є платними.

Інші компанії, які видають ЕЦП

Для чого потрібна ЕЦП?

Сьогодні вже очевидно, що дуже багато речей можна і потрібно робити онлайн. Навіть наше неповоротку держава надає безліч послуг дистанційно, і з кожним днем кількість таких послуг буде збільшуватися.

Маючи ЕЦП ви зможете отримувати банківські та фінансові послуги дистанційно, користуватися віддаленими державними сервісами (здавати податкові декларації, запитувати і отримувати деякі види довідок, отримувати дані з державних реєстрів та багато іншого).

Очевидно, що з часом перелік корисних справ, для яких може знадобитися ЕЦП, буде тільки зростати.

Отримати кредит

11 червня 2020 : Microcash


Похожие статьи