Як отримати онлайн кредит?

Отримати онлайн кредит в microcash можна дуже швидко і просто! Якщо ви ніколи раніше не користувалися нашим сервісом, просто оберіть потрібні вам суму і термін кредиту на кредитному калькуляторі, натисніть кнопку "отримати кредит" і дотримуйтесь подальших інструкцій на екрані.

Якщо ви наш постійний користувач, використовуйте для отримання нових кредитів свій особистий кабінет.

Як погасити кредит в microcash?
Існує декілька способів внесення оплати за кредитом:
  1. Найзручніше вносити платежі по кредиту в особистому кабінеті microcash. Ви можете погашати кредит як з тієї ж карти, на яку він був отриманий, так і з будь-якої іншої банківської картки.
  2. За допомогою терміналів City24 і iBox. Ви можете внести оплату в платіжному терміналі iBox або City24 - просто знайдіть в терміналі microcash і дотримуйтесь інструкцій.
  3. За допомогою терміналів Приватбанку, або в вашому Приват24. Просто знайдіть компанію "Фінтаргет" в розділі "Платежі" -> "Погашення кредитів" за назвою (Фінтаргет), ЄДРПОУ (41955906) або номером рахунку(UA063052990000026505006200238) і заповніть платіжну форму. Всі дані по поточному кредиту ви можете знайти в особистому кабінеті microcash.
  4. У касі будь-якого українського банку, або в онлайн-кабінеті вашого банку за реквізитами:
    ТОВ "ФІНТАРГЕТ"
    ОКПО 41955906
    p / р UA063052990000026505006200238
    в КБ "Приватбанк"
Детальніше про способи оплати можна дізнатися на цій сторінці.
Який у вас графік роботи?

Онлайн кредити microcash видаються цілодобово. Ми обробляємо заявки на кредити і проводимо зарахування грошей цілодобово, щодня, без вихідних і перерв. Так, ми працюємо вночі. І в свята теж.

Однак, наш контакт-центр працює за стандартним робочим графіком, з понеділка по п'ятницю, 9:00 - 18:00, без перерви на обід.

Мені відмовили у видачі кредиту. Чому?

Рішення про видачу або невидачу кредиту приймає не людина. Рішення приймається автоматично на основі аналізу найрізноманітнішої інформації про вас і безліч чинників може вплинути на результат цього процесу.

Найбільш вірогідними є такі причини відмови у видачі кредиту: нездатність пройти ідентифікацію особи, недостовірні дані в анкеті, кредитна історія, яка свідчить про погану платіжну дисципліну, занадто велике кредитне навантаження.

Скільки даєте? (На яку суму можна розраховівати?)
microcash видає онлайн кредити на суму від 500 до 15000. Нові клієнти можуть розраховувати на максимальну суму в 6000 грн.
Чи можу я продовжити термін кредиту?
Microcash дає можливість своїм клієнтам збільшувати термін кредиту. Зробити це можна в своєму особистому кабінеті.
Чи можливо виплачувати кредит частинами?
Так, в microcash можна виплачувати кредит частинами. Детальний опис умов виплати частинами і графік платежів ви можете побачити в своєму кредитному договорі. Внести часткову оплату по кредиту можна будь-яким зручним вам способом.
Що таке онлайн кредит?
Онлайн кредит microcash - це кредит, який можна отримати онлайн прямо на вашу банківську картку. Кредит видає мікрофінансова організація ТОВ "Фінтаргет", вся процедура подачі заявки, перевірки документів і винесення рішення проходить онлайн і в реальному часі. Як правило, процес видачі кредиту на картку займає не більше 5 хвилин.
Чи можна отримати кредит онлайн на карту Приватбанку?
Онлайн кредити microcash можна отримати на карту будь-якого українського банку, в тому числі, на картку Приватбанку.
Як продовжити кредит?
Щоб продовжити кредит, потрібно оплатити всі фактично нараховані на момент продовження кредиту відсотки. Побачити суму нарахованих відсотків і внести її можна в особистому кабінеті.
Як подати заявку на оформлення онлайн кредиту?
Подача заявки на оформлення онлайн кредиту в сервісі microcash по кроках:
  1. Пройдіть реєстрацію в сервісі (приблизно 2 хвилини);
  2. Оберіть необхідні вам суму і термін кредиту за допомогою кредитного калькулятора (менше 1 хвилини);
  3. Заповніть коротку анкету (її заповнюють тільки нові клієнти сервісу. При оформленні повторних кредитів цей крок проходити не потрібно) (приблизно 1 хвилина);
  4. Пройдіть ідентифікацію за допомогою BankID НБУ (1-2 хвилини);
  5. Отримайте рішення про видачу вам кредиту (до 5 секунд);
  6. Ознайомтеся з умовами оферти та кредитного договору та підпишіть їх одноразовим ідентифікатором (від 3 до 5 хвилин);
  7. Прив'яжіть банківську картку, на яку ви хочете отримати кредит (1 хвилина).
Чи обов'язково вказувати номер мобільного телефону?
Так, це обов'язково. Для отримання онлайн кредиту потрібно повідомити нам номер вашого мобільного телефону. Ми перевіримо, що у вас є доступ до цього номеру, відправивши вам смс з одноразовим кодом. Надалі цей номер може служити вашим ідентифікатором в сервісі, а також логіном в особистий кабінет.
У мене виникли труднощі із заповненням заявки. Що робити?
Якщо ви не розумієте, як заповнити заявку, зверніться в нашу службу підтримки за консультацією. Звернутися до нас можна поштою info@microcash.com.ua, або за одним з телефонів: +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11. Зверніть увагу, служба підтримки працює тільки за стандартним графіком - з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00 без перерви. Незважаючи на це, кредити видаються цілодобово кожен день.
Я допустил ошибку при заполнении заявки. Что дальше?
Вы можете исправить все допущенные ошибки в вашем личном кабинете. Если вы не можете понять, как это сделать, обратитесь в нашу службу поддержки по телефонам +380 50 473 64 35 или +380 67 561 72 09. Не забывайте, служба поддержки работает только по будням с 9 до 18.
Мені було відмовлено у видачі кредиту. Чи можу я подати нову заявку?
Ви можете подавати скільки завгодно заявок. Майте на увазі, що сума, яку ви запитуєте, не впливає на результат розгляду заявки. Ми не відмовляємо клієнтам через те, що вони запросили занадто велику суму. Тому, наприклад, якщо ви запросили 6000грн і отримали відмову, то, змінивши свою заявку і запросивши 500грн, ви теж отримаєте відмову.
Я виплатив кредит. Чи можу я взяти новий?
Ви можете подати заявку на отримання нового кредиту одразу ж після того, як повністю виплатили попередній.
Мені не приходить смс з підтвердженням, що робити?

По-перше, переконайтеся, що в анкеті вказано правильний номер телефону. По-друге, переконайтеся що телефон включений, активний і знаходиться в зоні прийому мережі. Спробуйте вимкнути і увімкнути телефон.

Іноді затримки в доставці смс трапляються через перевантаження у операторів зв'язку. У період інтенсивних розпродажів, таких як на чорну п'ятницю або в святкові сезони, смс можуть доставлятися з затримками до 3-5 хвилин.

Якщо ви чекаєте більше 5 хвилин, номер телефону правильний, телефон включений і інші смс вам приходять, а наша - ні, зв'яжіться з нашою службою підтримки по електронній пошті info@microcash.com.ua, або за телефонами +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99.

Що таке microcash, як це працює?

microcash - український сервіс онлайн-кредитування від фінансової компанії "Фінтаргет". Наша спеціалізація - короткострокові споживчі кредити. Кредити microcash доступні громадянам України, які досягли віку 18 років, мають паспорт громадянина України та індивідуальний номер платника податків (ІПН). Кредити видаються на карту будь-якого українського банку.

Рішення про видачу кредиту в microcash приймається автоматично, без участі людини. Це дозволяє сервісу працювати цілодобово, без перерв і вихідних.

Яка максимальна сума грошей в кредит мені доступна?
Максимально можлива сума позики - 15000 грн.
Який мінімальний і максимальний період кредитування?
Кредити видаються на термін від 3 до 30 днів.
В якому місті доступні послуги microcash?
microcash видає позики онлайн. Це означає, що ви можете скористатися нашим сервісом, перебуваючи в будь-якому місті України. Виняток становлять Крим і зони проведення ООС.
Хто може отримати кредит в MicroCash?
Наші послуги доступні громадянам України віком від 18 років, які мають паспорт України, ідентифікаційний код і номер мобільного телефону, активний на момент подачі заявки на отримання кредиту. На жаль, громадяни України, які знаходяться тимчасово окупованих територіях, не зможуть скористатися послугами сервісу онлайн кредитів.
Я не є громадянином України. Я можу отримати кредит у вашою компанії?
Ні. Сервіс доступний тільки громадянам України.
Чи потрібні поручителі для оформлення кредиту?
microcash видає онлайн кредити на карту без залучення гарантів і поручителів.
Чи потрібна для отримання кредиту застава?
Застава для отримання позик в Microcash не потрібна.
Чи можна взяти більше одного кредиту за раз?
Ні, ми не надаємо своїм клієнтам таку опцію. Новий кредит в Microcash можливо отримати лише після того, як буде закритий попередній.
Як довго триває розгляд заявки?

Як правило, рішення є клієнту протягом максимум 5 секунд після відправки заявки. У виняткових ситуаціях на це може піти 1-2 хвилини.

Якщо ви чекаєте довше 2 хвилин і рішення за вашою заявкою так і не прийнято, значить, щось пішло не за планом. В такому випадку зв'яжіться, будь ласка, з нашою службою підтримки по електронній пошті info@microcash.com.ua, або за телефонами +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99

Ви працюєте у вихідні? У вас є перерва на обід?
Оформити заявку на кредит онлайн і отримати гроші на карту в разі її схвалення ви можете на нашому сайті в будь-який зручний вам час дня чи ночі. Видача позик і прийом платежів здійснюється 24/7 без вихідних і перерв. Служба підтримки працює з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00.
Мені необхідно отримати кредит на карту вночі. Я зможу це зробити?
Так. Сервіс онлайн кредитування Microcash працює цілодобово.
Як довго чекати зарахування грошей на карту?

Швидкість зарахування грошей на вашу карту в разі схвалення вашої заявки, залежить від платіжних посередників і вашого банку. В середньому, переказ грошей на картки найбільших банків України займає менше 1 хвилини.

Якщо пройшло більше 30 хвилин після відправки грошей, але вони на вашій картці так і не з'явилися, зв'яжіться будь ласка зі службою підтримки по електронній пошті info@microcash.com.ua,або за телефонами +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99

Що таке особистий кабінет і як мені зареєструватися?
Особистий кабінет користувача Microcash - це персональна сторінка користувача нашого онлайн сервісу. За допомогою цієї сторінки ви зможете переглядати і змінювати відомості про себе, проводити виплати по кредитах, залишати заявки на нові позики, а також проводити інші маніпуляції. Для реєстрації в особистому кабінеті вам знадобляться активний мобільний телефон, email і хвилина часу.
Чи можу я видалити дані про себе?
Для видалення даних про себе зверніться, будь ласка, в службу підтримки. Зверніть увагу, що ми не видаляємо дані клієнтів з відкритими кредитами.
Я забув пароль від особистого кабінету. Як мені потрапити в нього?
У разі втрати пароля просто відновіть його за допомогою кнопки "відновити пароль" на панелі входу в особистий кабінет.
Як змінити дані, зазначені в особистому кабінеті?

В особистому кабінеті microcash є можливість самостійно змінювати такі дані:

  1. Номер телефону;
  2. Адреса електронної пошти;
  3. Адреса;
  4. Номер паспорта.
Відредагувати їх можна в розділі "Мої дані" особистого кабінету.

Змінити ПІБ або ІПН можна тільки за допомогою служби підтримки microcash. Щоб зв'язатися зі службою підтримки, напишіть листа на пошту info@microcash.com.ua, або зателефонуйте по одному з телефонів +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11. Контакт-центр приймає дзвінки з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю.

Як погасити кредит?
  1. Найзручніше вносити платежі по кредиту в особистому кабінеті microcash. Ви можете погашати кредит як з тієї ж карти, на яку він був отриманий, так і з будь-якої іншої банківської картки.
  2. За допомогою терміналів City24 і EasyPay. Ви можете внести оплату в платіжному терміналі EasyPay або City24 - просто надіте в терміналі microcash і дотримуйтесь інструкцій.
  3. За допомогою терміналів Приватбанку, або в вашому Приват24. Просто знайдіть компанію "Фінтаргет" в розділі "Платежі" -> "Погашення кредитів" за назвою (Фінтаргет), ОКПО(41955906)або номером рахунку(UA063052990000026505006200238)і заповніть платіжну форму. Всі дані по поточному кредиту ви можете знайти в особистому кабінеті microcash.
  4. У касі будь-якого українського банку, або в онлайн-кабінеті вашого банку за реквізитами:
    ТОВ "ФІНТАРГЕТ"
    ОКПО 41955906
    p / р UA063052990000026505006200238
    в КБ "Приватбанк"
Детальніше про способи оплати можна дізнатися на цій сторінці.
Чи можу я збільшити термін кредиту?
Так. Пролонгація кредиту (продовження його терміну) в сервісі онлайн-кредитів Microcash проводиться в особистому кабінеті користувача. Щоб продовжити кредит, необхідно сплатити нараховані на момент продовження відсотки. Функція продовження стає доступна за 3 дні до закінчення терміну договору.
Чи можу я виплачувати кредит частинами?
Так, в microcash можна виплачувати кредит частинами. Детальний опис умов виплати частинами і графік платежів ви можете побачити в своєму кредитному договорі. Внести часткову оплату по кредиту можна будь-яким зручним вам способом.
Коли можна подавати заявку на наступний кредит?
Заявку на наступний кредит можна подавати одразу ж після повної виплати попередніх позик.
На яку картку я можу отримати кредит?
Наш сервіс працює з платіжними картками будь-яких українських банків.
Що таке CVV-код і як мені його дізнатися?
CVV (також CVV2 або CVC2) код розташований на задній частині картки, поруч з місцем для підпису. Він являє собою спосіб додаткового захисту при проведенні операцій через інтернет. Шукайте цей код на звороті картки, недалеко від смуги для підпису.
Навіщо проходити верифікацію карти?
За допомогою цієї процедури ми підтверджуємо особу позичальника.
Почему на моей карте блокируют 1 грн?
Це стандартна технічна процедура, яку проводить платіжний оператор. Вона необхідна для підтвердження особи клієнта та приладдя карти.
Якщо на моїй банківській картці порожньо, я зможу отримати кредит?
Якщо на банківській картці в момент отримання кредиту зовсім немає коштів (0 грн на рахунку), авторизувати її в особистому кабінеті не вийде. На карті повинно бути не менше 5 грн.
Як швидко на картку приходять гроші?
Як правило, гроші зараховуються на рахунок позичальника в термін від 1 до 15 хвилин. Швидкість переказу залежить від конкретного банку-емітента картки.
Які дані картки потрібні для отримання онлайн кредиту?
Для отримання онлайн кредиту потрібні: номер картки, термін її дії, ім'я власника картки і cvv код з обороту картки.
Мені безпечно передавати вам дані своєї картки?

Справа в тому, що ніяких даних ви нам не передаєте. У процесі верифікації карти ви переходите на сторінку платіжної системи (наприклад, Platon). Ця система проводить верифікацію картки і, якщо все пройшло успішно, просто повідомляє нам, що ви впоралися, карта активна і на неї можна перерахувати гроші.

У момент переказу грошей ми просто повідомляємо платіжним оператору, скільки і кому потрібно перерахувати, використовуючи не ваші безпосередні дані, а посилаючись на успішну верифікацію, яку ви пройшли раніше.

Всі чутливі дані завжди залишаються у платіжної системи. Таким чином витік платіжних даних клієнтів в сервісі microcash неможливий - у нас цих даних просто немає!

Не виходить зайти в особистий кабінет. Що робити?

Шаг 1. Перевірте, чи можливо самостійно вирішити проблему: обновіть сторінку, спробуйте зайти в особистий кабінет в режимі інкогніто, або в іншому браузері. Також спробуйте очистити кеш і кукіз для вашого браузера (шукайте інструкцію для вашого конкретного браузера в google).
Переконайтесь, що вказуєте правильні дані для входу. В якості логіна може використовуватися не тільки номер телефону, але і email.

Шаг 2. Якщо самостійно вирішити проблему не виходить, зверніться в службу підтримки info@microcash.com.ua, або +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11.
Якщо ви зможете зробити знімки екрану, які демонструють, що саме відбувається при невдалій спробі входу, служба підтримки зможе допомогти вам набагато швидше.

Мені схвалили заявку на кредит, а гроші на картку так і не надійшли. Що робити?

Для отримання онлайн кредиту на карту потрібно не просто отримати схвалення, а й прочитати і підписати договір, а також прив'язати вашу банківську картку.

Якщо ви все це зробили, але гроші так і не приходять, зв'яжіться зі службою підтримки microcash поштою info@microcash.com.ua,або зателефонуйте по одному з телефонів +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11. Контакт-центр приймає дзвінки з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю.

Також спробуйте звернутися в службу підтримки вашого банку. Можливо, банк з якихось причин затримує переказ коштів.

Я не отримую sms-повідомлень від microcash.

Будь ласка, зайдіть в свій особистий кабінет і перевірте, чи правильно вказано номер мобільного телефону і чи увімкнено sms-повідомлення.

Переконайтеся, що номер, вказаний в особистому кабінеті, активний, телефон увімкнено і він знаходиться в зоні дії мережі оператора. Перевірте, чи приходять на нього інші смс.

Ви також можете спробувати вимкнути і включити мобільний телефон. Якщо всі перераховані дії не допомагають, зв’яжіться зі службою підтримки microcash info@microcash.com.ua, або зателефонуйте за одним з телефонів +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11.