Отримати онлайн кредит в microcash можна дуже швидко і просто! Якщо ви ніколи раніше не користувалися нашим сервісом, просто оберіть потрібні вам суму і термін кредиту на кредитному калькуляторі, натисніть кнопку "отримати кредит" і дотримуйтесь подальших інструкцій на екрані.
Якщо ви наш постійний користувач, використовуйте для отримання нових кредитів свій особистий кабінет.
- Найзручніше вносити платежі по кредиту в особистому кабінеті microcash. Ви можете погашати кредит як з тієї ж карти, на яку він був отриманий, так і з будь-якої іншої банківської картки.
- За допомогою терміналів City24 і iBox. Ви можете внести оплату в платіжному терміналі iBox або City24 - просто знайдіть в терміналі microcash і дотримуйтесь інструкцій.
- За допомогою терміналів Приватбанку, або в вашому Приват24. Просто знайдіть компанію "Фінтаргет" в розділі "Платежі" -> "Погашення кредитів" за назвою (Фінтаргет), ЄДРПОУ (41955906) або номером рахунку(UA063052990000026505006200238) і заповніть платіжну форму. Всі дані по поточному кредиту ви можете знайти в особистому кабінеті microcash.
- У касі будь-якого українського банку, або в онлайн-кабінеті вашого банку за реквізитами:
ТОВ "ФІНТАРГЕТ"
ОКПО 41955906
p / р UA063052990000026505006200238
в КБ "Приватбанк"
Онлайн кредити microcash видаються цілодобово. Ми обробляємо заявки на кредити і проводимо зарахування грошей цілодобово, щодня, без вихідних і перерв. Так, ми працюємо вночі. І в свята теж.
Однак, наш контакт-центр працює за стандартним робочим графіком, з понеділка по п'ятницю, 9:00 - 18:00, без перерви на обід.
Рішення про видачу або невидачу кредиту приймає не людина. Рішення приймається автоматично на основі аналізу найрізноманітнішої інформації про вас і безліч чинників може вплинути на результат цього процесу.
Найбільш вірогідними є такі причини відмови у видачі кредиту: нездатність пройти ідентифікацію особи, недостовірні дані в анкеті, кредитна історія, яка свідчить про погану платіжну дисципліну, занадто велике кредитне навантаження.
- Пройдіть реєстрацію в сервісі (приблизно 2 хвилини);
- Оберіть необхідні вам суму і термін кредиту за допомогою кредитного калькулятора (менше 1 хвилини);
- Заповніть коротку анкету (її заповнюють тільки нові клієнти сервісу. При оформленні повторних кредитів цей крок проходити не потрібно) (приблизно 1 хвилина);
- Пройдіть ідентифікацію за допомогою BankID НБУ (1-2 хвилини);
- Отримайте рішення про видачу вам кредиту (до 5 секунд);
- Ознайомтеся з умовами оферти та кредитного договору та підпишіть їх одноразовим ідентифікатором (від 3 до 5 хвилин);
- Прив'яжіть банківську картку, на яку ви хочете отримати кредит (1 хвилина).
По-перше, переконайтеся, що в анкеті вказано правильний номер телефону. По-друге, переконайтеся що телефон включений, активний і знаходиться в зоні прийому мережі. Спробуйте вимкнути і увімкнути телефон.
Іноді затримки в доставці смс трапляються через перевантаження у операторів зв'язку. У період інтенсивних розпродажів, таких як на чорну п'ятницю або в святкові сезони, смс можуть доставлятися з затримками до 3-5 хвилин.
Якщо ви чекаєте більше 5 хвилин, номер телефону правильний, телефон включений і інші смс вам приходять, а наша - ні, зв'яжіться з нашою службою підтримки по електронній пошті info@microcash.com.ua, або за телефонами +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99.
microcash - український сервіс онлайн-кредитування від фінансової компанії "Фінтаргет". Наша спеціалізація - короткострокові споживчі кредити. Кредити microcash доступні громадянам України, які досягли віку 18 років, мають паспорт громадянина України та індивідуальний номер платника податків (ІПН). Кредити видаються на карту будь-якого українського банку.
Рішення про видачу кредиту в microcash приймається автоматично, без участі людини. Це дозволяє сервісу працювати цілодобово, без перерв і вихідних.
Як правило, рішення є клієнту протягом максимум 5 секунд після відправки заявки. У виняткових ситуаціях на це може піти 1-2 хвилини.
Якщо ви чекаєте довше 2 хвилин і рішення за вашою заявкою так і не прийнято, значить, щось пішло не за планом. В такому випадку зв'яжіться, будь ласка, з нашою службою підтримки по електронній пошті info@microcash.com.ua, або за телефонами +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99
Швидкість зарахування грошей на вашу карту в разі схвалення вашої заявки, залежить від платіжних посередників і вашого банку. В середньому, переказ грошей на картки найбільших банків України займає менше 1 хвилини.
Якщо пройшло більше 30 хвилин після відправки грошей, але вони на вашій картці так і не з'явилися, зв'яжіться будь ласка зі службою підтримки по електронній пошті info@microcash.com.ua,або за телефонами +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99
В особистому кабінеті microcash є можливість самостійно змінювати такі дані:
- Номер телефону;
- Адреса електронної пошти;
- Адреса;
- Номер паспорта.
Змінити ПІБ або ІПН можна тільки за допомогою служби підтримки microcash. Щоб зв'язатися зі службою підтримки, напишіть листа на пошту info@microcash.com.ua, або зателефонуйте по одному з телефонів +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11. Контакт-центр приймає дзвінки з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю.
- Найзручніше вносити платежі по кредиту в особистому кабінеті microcash. Ви можете погашати кредит як з тієї ж карти, на яку він був отриманий, так і з будь-якої іншої банківської картки.
- За допомогою терміналів City24 і EasyPay. Ви можете внести оплату в платіжному терміналі EasyPay або City24 - просто надіте в терміналі microcash і дотримуйтесь інструкцій.
- За допомогою терміналів Приватбанку, або в вашому Приват24. Просто знайдіть компанію "Фінтаргет" в розділі "Платежі" -> "Погашення кредитів" за назвою (Фінтаргет), ОКПО(41955906)або номером рахунку(UA063052990000026505006200238)і заповніть платіжну форму. Всі дані по поточному кредиту ви можете знайти в особистому кабінеті microcash.
- У касі будь-якого українського банку, або в онлайн-кабінеті вашого банку за реквізитами:
ТОВ "ФІНТАРГЕТ"
ОКПО 41955906
p / р UA063052990000026505006200238
в КБ "Приватбанк"
Справа в тому, що ніяких даних ви нам не передаєте. У процесі верифікації карти ви переходите на сторінку платіжної системи (наприклад, Platon). Ця система проводить верифікацію картки і, якщо все пройшло успішно, просто повідомляє нам, що ви впоралися, карта активна і на неї можна перерахувати гроші.
У момент переказу грошей ми просто повідомляємо платіжним оператору, скільки і кому потрібно перерахувати, використовуючи не ваші безпосередні дані, а посилаючись на успішну верифікацію, яку ви пройшли раніше.
Всі чутливі дані завжди залишаються у платіжної системи. Таким чином витік платіжних даних клієнтів в сервісі microcash неможливий - у нас цих даних просто немає!
Шаг 1. Перевірте, чи можливо самостійно вирішити проблему: обновіть сторінку, спробуйте зайти в особистий кабінет в режимі інкогніто, або в іншому браузері. Також спробуйте очистити кеш і кукіз для вашого браузера (шукайте інструкцію для вашого конкретного браузера в google).
Переконайтесь, що вказуєте правильні дані для входу. В якості логіна може використовуватися не тільки номер телефону, але і email.
Шаг 2. Якщо самостійно вирішити проблему не виходить, зверніться в службу підтримки info@microcash.com.ua, або +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11.
Якщо ви зможете зробити знімки екрану, які демонструють, що саме відбувається при невдалій спробі входу, служба підтримки зможе допомогти вам набагато швидше.
Для отримання онлайн кредиту на карту потрібно не просто отримати схвалення, а й прочитати і підписати договір, а також прив'язати вашу банківську картку.
Якщо ви все це зробили, але гроші так і не приходять, зв'яжіться зі службою підтримки microcash поштою info@microcash.com.ua,або зателефонуйте по одному з телефонів +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11. Контакт-центр приймає дзвінки з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю.
Також спробуйте звернутися в службу підтримки вашого банку. Можливо, банк з якихось причин затримує переказ коштів.
Будь ласка, зайдіть в свій особистий кабінет і перевірте, чи правильно вказано номер мобільного телефону і чи увімкнено sms-повідомлення.
Переконайтеся, що номер, вказаний в особистому кабінеті, активний, телефон увімкнено і він знаходиться в зоні дії мережі оператора. Перевірте, чи приходять на нього інші смс.
Ви також можете спробувати вимкнути і включити мобільний телефон. Якщо всі перераховані дії не допомагають, зв’яжіться зі службою підтримки microcash info@microcash.com.ua, або зателефонуйте за одним з телефонів +380 50 344 99 11, +380 96 344 99 11, +380 73 344 99 11.