Поскаржитись на оператора

Відправте скаргу

Керівництво сервісу microcash високо цінить довіру своїх клієнтів. Під час роботи ми дотримуємося принципів етичного спілкування і вимог Законів України. (Вимоги щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)).

Нашим операторам заборонено турбувати клієнтів в неробочій час, під час спілкування використовувати грубу лексику та погрози.

Якщо із вами зв'язалась особа, яка представилась співробітником сервісу microcash, і в процесі спілкування порушила правила щодо етичного спілкування, будь ласка, повідомте нам про це, щоб ми могли провести розслідування і покарати винуватих.

адреса для листів01054, м. Київ, вул. І. Франка, 42Б

зателефонуйте нам+380 50 344 99 11

відправте emailinfo@microcash.com.ua