Невеличке пояснення
Отже, отримуємо багато запитань з приводу роботи нашого контакт-центру і відчули, що маємо дещо пояснити.
Microcash був задуманий як онлайн-сервіс з кредитування, який на 99% працює без участі людини. Ми щиро віримо, що для більшості робочіх завдань участь людини не лише є непотрібною, часто людський фактор створює додаткове навантаження, вносить безлад і знижує якість сервісу, що надається. Люди схильні піддаватися емоціям, виносити упереджені судження, окрім того, люди втомлюються, хворіють, лінуються, можуть бути не в настрої і все це впливає на якість і стабільність роботи.
Саме тому ми доклали багато зусиль, щоб усунути людину від більшості робочіх процесів під час видачі онлайн кредитів - допомога людини має бути непотрібна вам на будь-якому етапі взаємодії з сервісом онлайн кредитів microcash.com.ua. Реєстрація, веріфікація номеру телефону, заповнення анкети, подання та розгляд заявки на кредит відбуваються в автоматичному режимі. Також автоматично можна зробити пролонгацію кредиту, реструктуризацію, внести часткову оплату або повністю закрити кредит. Про наявні акції повідомляємо завчасно за допомогою email розсилок.
Нажаль, поки що нам не вдалося автоматизувати 100% всіх можливих запитів, які ми від вас можемо отримувати. Тому у нас є оператори, які допоможуть вам розібратися як, наприклад, подати форму 5, або отримати часткове списання, чи ще щось таке. Але це дуже обмежена кількість людей, і ці люди - живі, як і ви, вони можуть хворіти, відволікатися, бути втомленими або просто голодними. Їм потрібні перерви на обід або каву, їм треба ховатися від ракетних небезпек. Наша лінія підтримки не працює 24/7 без перерв та вихідних і ніколи не працюватиме. Графік роботи операторів - з 10 ранку до 19 вечора в робочі дні. В інший час люди, які у нас працюють, живуть своє людське життя.
Тож ми дуже просимо вас поставитися з розумінням, якщо інколи оператор не відповідає з перших двох гудків. Ви завжди можете написати нам електронного листа на пошту і дочекатись відповіді, або спробувати перетелефонувати пізніше. Також рекомендуємо пошукати відповідь на ваше питання в розділі частих запитань. Інколи там навіть є відповіді з картинками) А якщо вам конче треба отримати знижку - пошукайте у себе на пошті, з якою ви реєструвалися.
Дуже дякуємо, що дочитали цей текст аж до цього місця, ви мабуть дуже терпляча людина) Гарного вам дня і бережіть себе!